Wielka Brytania: Polacy winni zagłodzenia 4-latka

2013-07-31 17:30:14

interia.pl

Wiele z pierwotnego zespołu prezentującego spoczywa na channel.Other kanały próbowali naśladować standardów i metod nieba, ale nie zawsze były skuteczne w tym zakresie. To był jedyny kanał w swojej lidze aż do uruchomienia BBC News-24 w listopadzie 1997 roku Sky News złożył skargę do Komisji Europejskiej, który uznał, że finansowane ze środków publicznych BBC News-24 było niesprawiedliwe i nielegalne w świetle prawa Unii Europejskiej.

Czytaj całość

Zobacz także: